PBF Dzikie Koty
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Punkty Życia, czyli PŻ, odzwierciedlają stan fizyczny naszej postaci.
Postać mająca 100 HP jest w pełni sił.
Postać mająca 50 HP lub mniej ma znacznie mniejsze szanse na atak/obronę - jest osłabiona.
Postać mająca 10 HP nie może być torturowana/zgwałcona.
Postać mająca 0 HP umiera.
Gdy kotowaty ma więcej niż 50 pkt. to jego zdrowie regeneruje się codziennie o 5 pkt. W przypadku kociąt, regenerują się mając 25 pkt. lub więcej.
Gdy kot ma mniej niż 50 pkt., powinien się udać do uzdrowiciela, który go uleczy.
_________________________________________
Sprawność Fizyczna, czyli SF, mówi nam o przystosowaniu danej postaci do walki.
Tak jak w prawdziwym życiu, mięśnie trzeba najpierw wytrenować, aby móc zrobić z nich jakiś użytek. Kot, który ma za sobą już wiele potyczek, jest silniejszy od kota, który w żadną się jeszcze nie wdał. Punkty sprawności fizycznej mówią nam również o umiejętnościach walki naszego kota, o znajomości skutecznych ciosów i zagrywek, oraz o podejmowaniu szybkich, odpowiednich decyzji w trakcie potyczny.
Grę zaczynamy mając 1-5 SF (do wyboru).
Kocięta mają 0 SF.
Nastolatki mają 1 SF, ta wartość nie zmienia się po dorośnięciu.
O zdobytych punktach sprawności fizycznej informować będzie Mistrz Gry lub członek załogi forum.
SF można zdobyć podczas porwań i walk z innymi kotami/potworami/na misjach, jak i w przypadku grupowych polowań na dużą zwierzynę.
Walka/porwanie ~ 3 pkt +
Polowanie ~ 1 pkt
_________________________________________
Doświadczenie, lub EXP, mówi nam o przystosowaniu danej postaci do życia. Kot z wiekiem staje się mądrzejszy i wie więcej o tym świecie, jest w stanie lepiej podejmować odpowiednie decyzje, przewidzieć konsekwencje swych czynów. Postaciom z dużym doświadczeniem o wiele lepiej wiedzie się podczas misji i wydarzeń, ale również podczas polowań na zwierzynę. Postacie o większym doświadczeniu życiowym częściej otrzymują awanse w swojej Armii.
Grę zaczynamy mając 1-10 pkt. (do wyboru).
Kocięta mają 0 pkt.
Nastolatki otrzymują 1 pkt.
Doświadczenie zdobywa się podczas polowań i zwyczajnych fabuł, sesji z innymi graczami. Każdy gracz może wnieść wniosek przyznania punktów doświadczenia danej postaci w tym temacie, gdy zauważył, że kot przeszedł przez coś, co mogło go czegoś nauczyć.
Wydarzenia fabularne ~ 1-5 pkt
Polowanie ~ 1-2 pkt
Zbieractwo ~ 1 pkt
Założenie rodziny ~ 5 pkt
Porwanie/niewola ~ 3/5 pkt
by Diana
You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree
Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious
Offline
Strony: 1