Valor

PBF Dzikie Koty

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-09-26 16:16:40

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Statystyki

Punkty Życia, czyli PŻ, odzwierciedlają stan fizyczny naszej postaci.

    Postać mająca 100 HP jest w pełni sił.
    Postać mająca 50 HP lub mniej ma znacznie mniejsze szanse na atak/obronę - jest osłabiona.
    Postać mająca 10 HP nie może być torturowana/zgwałcona.
    Postać mająca 0 HP umiera.



Gdy kotowaty ma więcej niż 50 pkt. to jego zdrowie regeneruje się codziennie o 5 pkt. W przypadku kociąt, regenerują się mając 25 pkt. lub więcej.

Gdy kot ma mniej niż 50 pkt., powinien się udać do uzdrowiciela, który go uleczy.

_________________________________________


Sprawność Fizyczna, czyli SF, mówi nam o przystosowaniu danej postaci do walki.

Tak jak w prawdziwym życiu, mięśnie trzeba najpierw wytrenować, aby móc zrobić z nich jakiś użytek. Kot, który ma za sobą już wiele potyczek, jest silniejszy od kota, który w żadną się jeszcze nie wdał. Punkty sprawności fizycznej mówią nam również o umiejętnościach walki naszego kota, o znajomości skutecznych ciosów i zagrywek, oraz o podejmowaniu szybkich, odpowiednich decyzji w trakcie potyczny.

Grę zaczynamy mając 1-5 SF (do wyboru).
Kocięta mają 0 SF.
Nastolatki mają 1 SF, ta wartość nie zmienia się po dorośnięciu.

O zdobytych punktach sprawności fizycznej informować będzie Mistrz Gry lub członek załogi forum.
SF można zdobyć podczas porwań i walk z innymi kotami/potworami/na misjach, jak i w przypadku grupowych polowań na dużą zwierzynę.
Walka/porwanie ~ 3 pkt +
Polowanie ~ 1 pkt

_________________________________________

Doświadczenie, lub EXP, mówi nam o przystosowaniu danej postaci do życia. Kot z wiekiem staje się mądrzejszy i wie więcej o tym świecie, jest w stanie lepiej podejmować odpowiednie decyzje, przewidzieć konsekwencje swych czynów. Postaciom z dużym doświadczeniem o wiele lepiej wiedzie się podczas misji i wydarzeń, ale również podczas polowań na zwierzynę. Postacie o większym doświadczeniu życiowym częściej otrzymują awanse w swojej Armii.

Grę zaczynamy mając 1-10 pkt. (do wyboru).
Kocięta mają 0 pkt.
Nastolatki otrzymują 1 pkt.

Doświadczenie zdobywa się podczas polowań i zwyczajnych fabuł, sesji z innymi graczami. Każdy gracz może wnieść wniosek przyznania punktów doświadczenia danej postaci w tym temacie, gdy zauważył, że kot przeszedł przez coś, co mogło go czegoś nauczyć.
Wydarzenia fabularne ~ 1-5 pkt
Polowanie ~ 1-2 pkt
Zbieractwo ~ 1 pkt
Założenie rodziny ~ 5 pkt
Porwanie/niewola ~ 3/5 pkt

by Diana


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
skyforangels - playyourstoriess - grymuardark - landpl - trueskill