Valor

PBF Dzikie Koty

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-09-29 10:51:18

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Karty 70+

Wszystkie karty postaci, w których ostatni post dodano dawniej niż 21.02.2018 r. Są zebrane zbiorczo w kolejnych postach tego tematu, bo zmęczyłam się kopiowaniem do oddzielnych wątków.

***

Beauregard

[align=center][font=Georgia]B E A U R E G A R D [/font]
Bo, Beau, Regard | samiec | 8 lat | Armia Lodu[/align]
Rodzina: Dwoje starszych braci i siostra w jego wieku szlajają się pewnie po innych zakątkach lądu, Beauregardowi nie jest szczególnie spieszno, by znów się z nimi spotkać. Rodzice nie żyją od dobrych paru lat - miał 3 lata, gdy ojciec został poważnie raniony podczas polowania, matka umarła miesiąc później śmiercią naturalną. Beau odchował syna przy życzliwej pomocy zastępczej mamki, jednak ich drogi rozeszły się niedługo po tym, jak syn osiągnął dorosłość. Posiada też bratanicę i siostrzeńca, czego nie jest jednak świadomy. Do tego ma bliską kuzynkę, z którą w dzieciństwie miał bardzo dobre relacje i której w późniejszym czasie przez krótki okres towarzyszył, niedługo przed tym, jak przybył do Valor.

Charakter: Okres beztroskiej młodości minął bezpowrotnie - i to sporo wiosen temu. Nie ostał się w nim ani gram dziecięcej ciekawości świata czy zwyczajnego dla kocięcia optymizmu. Nie jest wprawdzie kompletnym gburem, potrafi zażartować, czasem nawet wykrzywi wargi w uśmiechu, ale nawet wtedy dostrzec można w jego ślepiach ponurą iskrę. W pierwszej kolejności rzuca się chyba w oczy otaczający go ciężki woal zmęczenia i posępności; ożywia się jedynie wtedy, kiedy wymaga tego od niego sytuacja - zmarnował już zbyt wiele godzin, dni i miesięcy na nieustanną czujność i wypatrywanie zagrożenia, a ponadto wychodzi z założenia, że przeżył już wystarczająco i jeśli wybije jego godzina, niech się dzieje wola nieba (bynajmniej nie oznacza to, że zejdzie z przysłowiowej sceny bez walki). Zdarza mu się popadać w cynizm i opryskliwość, bywa zwyczajnie niemiły, nierzadko zupełnie bez powodu, ale potrafi być również uprzejmy - uprzejmy i prawie nigdy coś ponadto. Pomimo refleksyjnej natury, zwykle twardo stąpa po ziemi i trzeźwym okiem ogląda ziemski teatrzyk, nie wstrzymując przy tym wodzy swojej wybujałej krytyczności. W zadziwiający sposób łączy ze sobą zamiłowanie do wyższych idei oraz chłodne wyrachowanie. Obecnie dręczy go pewne poczucie pustki i bezcelowości - Beauregard poszukuje czegoś, czemu mógłby się poświęcić, bo życie dla samego życia nigdy go nie interesowało.

Znaki szczególne:
• Po większym wysiłku lub też w gorszy dzień utyka na tylną, lewą łapę - jest to stara kontuzja, która od czasu do czasu lubi utrudniać mu życie. Wzdłuż kości udowej kończyny, połyskując wśród sierści, ciągnie się stara, brzydka blizna o nieregularnych brzegach.
• Gdyby rozgarnąć przerzedzoną sierść na jego prawym barku, możnaby wśród niej znaleźć cienkie blizny układające się w prosty, symboliczny rysunek baraniej głowy.
• Posiada charakterystyczną ciemniejszą plamkę na tęczówce prawego oka.

Inne:
• Z rodzeństwem od zawsze raczej średnio się dogadywał; starsi bracia lubili patrzeć nań z góry, co go paskudnie denerwowało, z kolei siostra nadmiernie bujała w obłokach, na niego zaś spadało ściąganie jej z powrotem na ziemię, co z kolei irytowało ją. Ostatecznie jednak dla każdego z nich więzy krwi są ważne i pomimo różnic troszczą się o siebie nawzajem - wolą to jednak robić na odległość.
• Będąc jeszcze krnąbrym nastolatkiem, razem z rodzeństwem rozdrażnił niedźwiedzia; ostatecznie z pomocą rodziców udało im się go powalić, ale Beauregard ledwo uszedł wtedy z życiem, a konsekwencje tego wydarzenia wciąż o sobie przypominają, dręcząc go nawracającym, tępym bólem ranionej wtedy łapy. Jeden z jego starszych braci omal nie stracił oka, siostra natomiast zyskała bliznę, która ciągnie się długą pręgą na jej piersi od nasady szyi do pachwiny lewej przedniej łapy.
• Miał nieprzyjemność stosunkowo niedawno trafić na bandę zwyrodniałych kocurów; tworzyli coś na kształt sekty i lubowali się w bezsensownym okrucieństwie. Byli jednak na tyle łaskawi, by nie wyrządzić mu żadnych trwałych szkód, prócz małej, ale głębokiej, rany na barku, po której pozostała mu blizna. Jak owieczki pójdziecie na rzeź, a on, największy z was baran, was poprowadzi. Wskaż im drogę, rogaczu, wskaż im drogę do waszej zagłady, szydzili, a on posłuchał z przyjemnością i faktycznie poprowadził stadko nieszczęśników - wprost na ich oprawców. Mimo odniesionego zwycięstwa, potem żałował i wciąż wprawdzie żałuje tak pochopnej i nieprzemyślanej decyzji.
• Wychowanie syna uznaje za swoje największe życiowe osiągnięcie - jest dumnym ojcem, choć między nim a synem nigdy nie było całkiem kolorowo.
• Matka jego dziecka była przewlekle ciężko chora, do tego była też kaleką; oboje wiedzieli, że ich związek czeka rychły koniec i nie ma przyszłości. Beauregard chciał przy niej być mimo to - i to czas z nią spędzony uznaje za nieszczęśliwszy okres w swoim życiu.
• Podczas gdy jest świadom wartości magii i tego, jak ogromny wpływ i znaczenie ma w życiu tutejszych kotów, nie przepada za nią. Uważa ją za wynaturzenie, błąd i czynnik potęgujący panujący na ziemi chaos. O ile magię uzdrowiciela jak najbardziej ceni, pozostałe jej formy znosi ze zgrzytem zębów, ale znosi, a nawet bezwstydnie z niej korzysta.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#2 2018-09-29 10:51:46

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Nofoto
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 12-17 i 24-30(?)
WIEK: 2 lata
RODZINA: Hina [brat bliźniak], Asuri [matka], Nordit [ojciec].

CHARAKTER: >dokończę dzisiaj<
HISTORIA: może jutro
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Lekko ukruszony lewy, górny kieł.

WYBRANA ARMIA: Mrrok
INNE: Gdy mówi, przedłuża literkę ''r''..


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#3 2018-09-29 10:51:58

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Cirilla Sihil Lacerate
PŁEĆ: samica
TERMIN RUI: 3-8, 22-27
WIEK: dorosła
RODZINA: Miała kiedyś brata, ale to historia na inną okazję.

APARYCJA I CHARAKTER: Jak przystało na ocelota jest bardzo mała, szczupła i drobna - mierzy zaledwie 75cm długości z czego 1/3 całości stanowi sam jej ogon. Waży lekko ponad 7kg i nie wygląda raczej groźnie (choć głęboka czerń jej oczu bardzo często budzi w innych osobnikach nieuzasadniony niepokój). Nie jest przesadnie silna, ale za to posiada zwinność kobry. Jest też całkiem szybka i może się poszczycić bardzo dobrą kondycją. Choć wygląda niewinnie - przebiegła z niej bestyja. Bardzo niezależna i nieprzewidywalna, z ogromnym temperamentem i skłonnościami do dominacji. Nie lubi bezczynności ani kiedy ktoś nie traktuje jej poważnie (a zwykle tak jest przez same jej gabaryty). Potrafi się jednak odgryźć i to boleśnie choć nie jest głupia i robi to z rozwagą. Prawdziwa intrygantka i klanowa mąciwoda, lubi otaczać się silnymi osobnikami choć niełatwo jej zaimponować.
HISTORIA: Jeśliś ciekaw - sam ją zapytaj. Jeśli cię nie spławi to może i nawet co nieco o sobie opowie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
x duże, czarne oczy (włącznie z białkami), niewidoczne źrenice
x spód brody szpeci pokaźna blizna powstała prawdopodobnie na wskutek pchnięcia jakimś ostrym narzędziem
x na wewnętrznej stronie lewego uda ma wypalony znak

WYBRANA ARMIA: Mroku
INNE: zjem ci serce :huahua:


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#4 2018-09-29 10:52:10

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Hina
PŁEĆ: Samiec
TERMIN RUI: nie dotyczy
WIEK: 2 lata
RODZINA: Nofoto [siostra bliźniak], Asuri [matka], Nordit [ojciec]

CHARAKTER: Strachliwy. Boi się wszystkiego, co się rusza. Kuli się przed każdym, komu nie ufa. Ucieka na dźwięk warknięcia, bądź stoi w panice. Jest bardzo ostrożny. Nieśmiały, boi się o coś pytać czy rozmawiać z innymi. Jąka się. Ma poczucie humoru, ale wstydzi się śmiać. Jest jak ten przegryw, którego na w-f wybierają zawsze ostatniego. Oprócz tego nie potrafi zrobić wielu rzeczy, jak walka i polowanie. Niektórzy próbują go uczyć, ale tracą cierpliwość i tylko siostra wydaje się jeszcze wytrzymywać. Jak ktoś się przywita, to chętnie by uciekł, ale z grzeczności stoi, drży i nie wie, co powiedzieć. Aseksualny, jest na tyle skuty strachem, że nie potrafi czuć pociągu ani romantycznego, ani seksualnego. Jak większość kocurów jednak reaguje na zapach rui i z czystego odruchu, instynktów zrobić wiadomo co. Wtedy po stosunku najczęściej ucieka i pali się ze wstydu.
HISTORIA: napiszę kiedyś!!!
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Naderwane prawe uszko.

WYBRANA ARMIA: Mhrok.
INNE: W wypadku mocnego przestraszenia, trafi kontrolę i wypuszcza mocz.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#5 2018-09-29 10:52:21

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ:Ważka
PŁEĆ: Kot
WIEK: Coś koło 2-3 miesięcy
RODZINA: Prawdopodobnie nie przeżyła.

CHARAKTER: Ważka jest bardzo strachliwym i płaczliwym kotem. Przez uraz głowy stracił pamięć, więc pustka we wspomnieniach jak i nawracające koszmary sprawiają, że kocię ma problemy z przystosowaniem się do codzienności. Samczyk posiada też znaczne i widoczne braki wychowawcze. Często jest mu ciężko dostosować się do sytuacji i podjąć właściwą decyzję. Ponadto jest bardzo uległy i lubi być zależny od innych.
HISTORIA: Pożar pochłonął jego poprzedni dom. Podczas ucieczki rozdzielił się z rodziną, więc ciężko stwierdzić czy ktoś poza nim przeżył. Jego niezdarność sprawiła, że nabawił się poważnego urazu głowy. To jak i wielka trauma sprawiły, że wydarzenia z przeszłości to gęsta mgła.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Fiołkowe ślepia, aktualnie poważna rana na łebku, później ledwo widoczna blizna skryta pod futrem.

WYBRANA ARMIA: Mrok.
INNE:
*Praktycznie cały czas miewa koszmary.
*Panicznie boi się ognia i wszystkiego co z nim związane.
*Uwielbia długie ogony.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#6 2018-09-29 10:52:35

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Orion
PŁEĆ: kiedyś jeszcze będę stroszyć potężną grzywę - samiec
WIEK: około miesiąca. Otwartymi ślepkami ogląda świat i rozpoczyna pierwsze wędrówki.
RODZINA: Jakaś jest (matka Inyene, ojciec Nazgul i rodzeństwo). O tym wszystkim póki co wie jeszcze niewiele.

CHARAKTER: Dopiero przyjdzie mu się rozwinąć.
Wydaje się być spokojniejszy od stereotypowego kociaka, którego rozrywa energia i nie jest tak zainteresowanymi różnego rodzaju zabawami, chyba, że polegają one na toczeniu "walk", choćby z rodzeństwem. Tworzy wokół siebie nikły dystans, który trudno zauważyć. Uparte stworzenie, wszystko musi być tak jak on chce i nie zawaha się przed manipulowaniem innymi (jak na możliwości jego wieku), aby to osiągnąć. Potrafi wysyłać sprzeczne sygnały, więc trudno w zasadzie go rozgryźć.

HISTORIA: Dopiero się rozpoczyna. Dziecko Inyene i Nazgula, wychowywane jednak przez innych Leśnych, ponieważ matka zapadłą się pod ziemię gdy wydała go na świat. Ojca jeszcze nie spotkał i nie zdaje sobie sprawy z jego istnienia.

ZNAKI SZCZEGÓLNE: Ma żółte ślepia,. Kolor jego oczu może się jednak jeszcze zmienić.

WYBRANA ARMIA: Lasu
INNE: Poza tym niczym innym się jeszcze nie wyróżnia.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#7 2018-09-29 10:54:09

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Cassiopeia
PŁEĆ: kotka
TERMIN RUI: za młoda jak na razie
WIEK: jeszcze nienarodzona
RODZINA:

  • Matka: Inyene
    Ojciec: kto???? [Nazgul]

    Rodzeństwo: jakieś jest


CHARAKTER: małe toto, a tyle problemów robi. Lwiczka jest energiczna i od samego początku ma swoje własne zdanie. Ma być wszystko po jej myśli, a jak nie... To sobie sama podporządkuje czynniki, które jej to nie umożliwiają. Uwielbia być panią sytuacji, ma bardzo dominującą osobowość, a równocześnie często daje się ponieść emocjom, przez co może być uznana za agresywną. Ale wcale tak nie jest! Przecież jakby nie kazali jej się podporządkowywać to by była idealnym dzieckiem. A tak to musi walczyć  o swoje!
HISTORIA: chyba się nawet jeszcze nie urodziła, więc...
ZNAKI SZCZEGÓLNE: po wybarwieniu się z kocięcej barwy jej ślepia przyjmą kolor czerni

WYBRANA ARMIA: las!
INNE: masz jakiś problem?!


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#8 2018-09-29 10:54:31

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Echo (imię nadne przez Norę)
PŁEĆ: Kotka
TERMIN RUI: 11-15
WIEK: Ponad rok
RODZINA: Ojca nie znała, matka ją zostawiła - teraz jej Panią jest Nora

CHARAKTER: Z początku była niewinnym, przestraszonym kocięciem, jednak dorastając pod czujnym okiem Nory stała się bezzwzględną maszyną do zabijania, całkowinie jej posłuszną, ale też wyjątkowo przebiegłą. Interesują ją tylko to, co jej Pani każe jej zrobić. Nigdy nie podważa jej zdania i nie zastanawia się nad zleconymi przez nią zadaniami. Czy tygrysica jest wobec niej w miarę uprzejma, czy niezwykle brutalna, Echo zawsze posłusznie schyla ku niej głowę. Jedyny moment, kiedy działa poza rozkazami ognistej to wtedy, kiedy ktoś obraża jej Panią przy niej - stwierdza, że tamta osoba musi ponieść konsekwencje swego czynu.
HISTORIA: Po tym jak jej matka opuściła stado porzucając ją na pustynnych terenach, była jej pisana śmierć. Nawet sama Nora w pierwszej chwili chciała ją dobić, lecz ostatecznie zabrała ją ze sobą uznając, że może się ona jej przydać. Plan ten został wdrążony w życie prawie od razu. Echo nie mogła mówić nic nadto, co pozwalała jej Nora, nie mogła jej lekceważyć, odrzucać jej rozkadów czy też odrzucać posłuszeństwa wobec niej. Z początku było jej ciężko, jednak była na tyle małym kocięciem, że gdy się to w niej zakorzeniło, stało cię dla niej czymś naturalnym trwanie przy boku tygrysicy.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Fioletowo-różowe tęczówki, blizna na prawej łopatce

WYBRANA ARMIA: Armia Ognia
INNE: Echo jest w stanie bez wachania poświęcić życie, jeśli Nora tego zapragnie.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#9 2018-09-29 10:54:51

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Fea
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 5-10, 19-24
WIEK: Dorosła, około 3 lat
RODZINA: Żyje i zapewne ma się dobrze, lecz z dala od tej krainy.

CHARAKTER: Z pozoru może wydawać się chłodna i zdystansowana. Uprzejma, ale jednocześnie nie przykładająca zbytniej wagi do rozmówcy. Zazwyczaj robi dokładnie to, czego można by się po niej spodziewać. W rzeczywistości bardzo silnie przeżywa każdy kontakt z drugą istotą. Niezwykle obchodzi ją zdanie innych na swój temat, jednak usiłuje tego nie okazywać, by nie wyjść na przesadnie dramatyzującą. Stara się utrzymywać przyjazne stosunki, aczkolwiek w życiu kieruje się zasadą jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie – są granice bycia miłym i tolerancyjnym. Rozeźlona ma problemy z panowaniem nad tym co mówi i robi, dlatego niekiedy kłótnia z nią kończy się zwykłym wygłupieniem samicy i przegraniem potyczki (a także jej stylowym zapadnięciem się pod ziemię). Wobec stada i bliskich jest niezwykle lojalna, ich honoru bronić będzie silniej niż swego, głównie przez wzgląd na niskie poczucie własnej wartości i chęć pomocy innym. Empatyczna. Łatwo przychodzi jej zrozumienie drugiej osoby, a przynajmniej tak się jej zdaje, z czego również wynikać może wiele nieporozumień. Również typowa z niej introwertyczka, chętniej wybiera towarzystwo samej siebie, chociaż nie wyklucza przebywania wśród innych – po prostu niekiedy ją to męczy.
W skrytości ducha marzy się jej książkowy romans, co jest kolejną godną zawstydzenia cechą, a przynajmniej w jej mniemaniu. Niekiedy za bardzo stara się o uwagę płci przeciwnej z nadzieją na romantyczną przygodę, choć oczywiście musi to być osobnik wyjątkowy – książę z bajki.
Ma dość specyficzne poczucie humoru.
HISTORIA: ~~~
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Absolutny brak.

WYBRANA ARMIA: Armia Lodu
INNE: Razu pewnego miała nieprzyjemne spotkanie z mewami. Od tego czasu szczerze ich nienawidzi.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#10 2018-09-29 10:55:11

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Aria
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI:9-14, 22-27
WIEK: 5
RODZINA: Została sierotą
CHARAKTER: Trudno powiedzieć jaka jest naprawdę. Prawię zawsze na pysk nakłada maskę obojętności, okazuje uczucia tylko bliskim i zaufanym osobą, jednak takowych nie ma. Uczucia jednak uważa za słabość. Ma jedną przyjaciółkę, samotność, która towarzyszy jej od zawsze. Charakteryzują ją odwaga, spryt, chytrość i nerwowość, która często przeradza się w agresywność. Nie znosi  jak ktoś się wywyższa lub ocenia innych z powodu niesympatycznego wyglądu. Nigdy nie wątpi w swój instynkt, który wiele razy uratował ją. Nie lubi wielu rzeczy, lecz tego nie ujawnia, bo wie, że wróg może wykorzystać to przeciwko niej. Od zawsze dbała o swoją sierść, więc teraz błyszczy czystością.  W każdej możliwej chwili tryska od niej dumą. Nie ma marzeń, a jedynie pomniejsze cele, do których zawsze dąży.
HISTORIA: Może będzie
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
• Blizna na prawej tylnej łapie
WYBRANA ARMIA: Armia Mroku
INNE:


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#11 2018-09-29 10:55:38

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Rufus ~ dla przyjaciół Rufi, Roofie.
PŁEĆ: Samiec
TERMIN RUI: nie dotyczy
WIEK: 2 lata
RODZINA: Ma wspaniałą i wielką rodzinę.. tylko nie tutaj!

CHARAKTER: Rufus to takie jeszcze młode dziecię, które ma absolutne pstro w głowie. Bawią go zjawiska, które normalnego, dorosłego kota by nie bawiły. Nie przejmuje się problemami, plotkami oraz wszystkim tym, co negatywne. Z ogromną łatwością nawiązuje przyjaźnie, swe zaufanie oferuje niemal każdej miłej mu istocie. Beztroski i niczemu winny. Dnie spędza na szlajaniu się i zwiedzaniu, zabawie - liczeniu liści na drzewach. Ot, można stwierdzić, że codziennie zjada o jednego grzybka za dużo. Jest pewnie nieco mniej odważny, niż mu się wydaje. Życie po prostu nie zdążyło jeszcze nakopać mu do tyłka.
HISTORIA: Roofie urodził się w szczęśliwej i wielkiej rodzinie, choć już na samym starcie napotkał problemy. Otóż.. urodził się bez ogona, albo raczej - z małym kikutem, który odstaje mu tam, gdzie zaczynają się pośladki. Mierzy się więc z wielkim kłopotem jeśli chodzi o zachowanie koordynacji podczas sprintu. Ze wspinaczką jakoś sobie radzi, choć raczej koślawo mu to wychodzi. Zawsze pragnął przeżywać przygody, więc uzgodnił z rodzicami, że rozpocznie życie na własną rękę i wyruszy w poszukiwaniu szczęścia. W ten sposób znalazł się tutaj, w Valorze.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Intensywnie zielone ślepia, krótki ogon

WYBRANA ARMIA: Lasu
INNE:


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#12 2018-09-29 10:56:43

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Gawra
PŁEĆ: Kocica
TERMIN RUI: 4 - 9 oraz 14-19
WIEK: 5 lat
RODZINA: Nora - siostra.
Aenyeweddien - syn (x Libero)
T'challa - córka (x Libero)

CHARAKTER: Jest okrutnym łowcą, który często traktuje znacznie mniejsze dzikie koty jako po prostu innego kształtu zwierzynę. Łatwo się nudzi, szuka wtedy podniet, najchętniej w awanturze. Jest wrażliwa na punkcie swojego wyglądu, dba o schludność czasem wręcz nadmiernie. Wystarczy jedno nie dość pochlebne słówko na temat jej urody, by wzbudzić w niej bestię. Trudno ją zaangażować do pracy zespołowej ze względu na wybuchowy charakter i upór przy swoich pomysłach, zaś zamiast drobiazgowo ułożonego planu działania zdecydowanie woli improwizację. Jest odważna i zajadła, przy tym mściwa. Bierze za punkt honoru, by nie sprzedać nigdy skóry tanio. Ceni bitność i odwagę u innych, lubi rywalizację.
HISTORIA: Urodziła się daleko stąd w jednym miocie z Norą. Kiedy siostra opuściła stado, Gawra podeszła ambicjonalnie usiłując wybić się do władzy i dzierżyć ją mocną łapą. Jednak jej charakter i metody nie odpowiadały silnemu stronnictwu wewnątrz stada. Została pokonana, zdegradowana, a na koniec haniebnie ułaskawiona. Nie mogąc znieść porażki dopuściła się gorszej zbrodni w zemście za połamane marzenia i niechcianą litość. Wymknęła się nocą jak złodziej, korzystając z zamieszania, i odeszła w dal. Wkrótce przyszło jej na myśl, by odszukać siostrę, jeśli nadal żyje.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Przenikliwie czerwone oczy, jak krew. Jarzą się w mroku. Jest białą tygrysicą, pręgi na jej ciele są smoliście czarne. Koniec ogona nosi wyraźne ślady źle zrośniętego złamania.

WYBRANA ARMIA: Armia Ognia
INNE:
> Doznała spektakularnej porażki i nie zniosłaby, gdyby ktoś poznał ten jej sekret;
> Jest krwawą morderczynią, na którą wskazują poszlaki takie jak choćby ucieczka, gdzieś w odległym kraju;
> Unika błota jak... ognia, gdyby była w innej armii

Wiadomość dodana po 40 s:
Polowania:

> http://www.valor.wxv.pl/topics7/55.htm#699 (07.II.2018)
> http://www.valor.wxv.pl/topics14/42.htm#1006 (17.II.2018)
> http://www.valor.wxv.pl/topics4/250.htm#2545 (20.III.2018)

Uleczenia:

> Libero (29.III.2018) nd
> Betelgeuse (31.III.2018) +3 pd
> Nora (06.IV.18) i Echo (07.IV.18) +3 pd

Przygody:
>  Dziewiętnasta kartka z kalendarza - zbieractwo: zdobyła Klejnot Chciwości (02.06.18) +1 pd
>  Dwudziesty trzeci urywek jej dziejów - zbieractwo: zdobyła Smoczy Szpon (14.09) +1 pd

Kalendarium:

1. Kraniec Lasu - przybycie do krainy i pierwsze polowanie
2. Ruiny - spotkanie siostry i dołączenie do jej Armii (Nora)
3. Wieża Chciwości - wytropienie tygrysa-nastolatka i drugie polowanie (Tanghil)
4. Ceremonia Przejścia - naznaczenie mocą Armii Ognia (Nora)
5. Kraniec Lasu - spotkanie innego białego tygrysa (Nathanael)
6. Ukryty Świat - spotkanie czarnego jaguara i zaciągnięcie go do Armii Ognia (Betelgeuse )
7. Skuta Lodem Dżungla - spotkanie innego czarnego jaguara (Kaspar)
8. Posąg Sowy - spotkanie z potworem (Mauron)
9. Wioska Widmo - spotkanie z potworem (Namar)
10. Samotne Drzewko - spotkanie ocelota (Nemidori)
11. Labirynt Drzew - polowanie w lesie Północy
12. Schronienie Strażnika Lasu - zaprowadzona przez Nemidori w miejsce, o którym mówił Nathanael nabyła mocy uzdrowiciela i uleczenie Libera (Diana, Fea, Libero, Nemidori, Orion)
13. Oaza Pragnień - zdybała rudego tygrysa i rannego lwa-albinosa na ziemiach Wschodu, stoczyła walkę z pręgowanym i przegrała (Libero, Kieho )
14. Wściekły Wulkan - wezwanie Betelgeuse'a z zadaniem i uleczenie, wizyta siostry z podopieczną, obietnica awansu (Betelgeuse, Nora, Echo)
15. Twierdza Aguru - spotkanie potwora i przegrana walka (Inug)
16. Samotne Drzewko - spotkanie z potworem (Myva)
17. Latające Wyspy - spotkanie z potworem (Canei)
18. Wojenne Ruiny - udział w zebraniu Armii Ognia zwołanym przez alfę (Nora) W TOKU
19. Kaerion - zbieractwo: zdobyła Klejnot Chciwości
20. Cmentarz Marzeń - wytropiła wybranka i użyła na nim Klejnotu Chciwości, chcąc mieć z nim potomstwo (Libero)
21. Oaza - wydała na świat młode w zaciszu ukrytej jaskini - W TOKU
22. Antyczny Most - przemierzając starożytny most spotkała nieoczekiwanie magią indukowaną bratnią duszę (Mane) W TOKU
23. Smoczy Szczyt - zaskoczona w smoczym gnieździe przez rozgniewaną matkę zyskała Smoczy Szpon


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#13 2018-09-29 10:57:19

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Mrina
PŁEĆ: Kocica
TERMIN RUI: 7 - 12 oraz 21 - 26
WIEK: dorosła (3 lata)
RODZINA: nieznana. Mrina została znaleziona jako małe kocię, przygarnięta i wychowana przez koty Armii Lasu. Było to wybitnie bezstresowe wychowanie. Podejrzewa, że jej rodzice porzucili ją, nie ma jednak pewności, czy zrobili to dobrowolnie. Mrina uważa, że byli niejako zmuszeni. Posiada pamiątkę: znaleziono przy niej kieł na sznurku, być może pomoże jej kiedyś zidentyfikować krewnego.

CHARAKTER: Mrina jest marzycielką. Trochę wycofana i dość pogodna. Życzliwa i chętna do pomocy. Całkiem tolerancyjna wobec innych, ceni i broni wolności przekonań (także tych zasługujących na potępienie). Zwykle łatwowierna. Obdarzona dość bystrym umysłem potrafi jednak wychwycić niekonsekwencję w czyichś słowach bądź czynach. Chętnie rewanżuje się za wszelkie otrzymane dobro. Wyrabia sobie zdanie na temat innych dość powoli. Uwielbia towarzystwo zwierząt, ceni sobie tych małych pomocników. Dba o wszystkie kociaki bez różnicy i nie potrafiłaby wyrządzić im krzywdy. Nie rwie się do walki, chyba że w czyjejś obronie.
HISTORIA: Została odnaleziona jako małe kocię koło wodopoju na terenach Armii Lasu. Bawiła się swoim ogonkiem, a wokół łapki miała owinięty sznurek z zawieszonym na nim pojedynczym kłem dzikiego kota. Traktuje go jako pamiątkę po matce czy ojcu. Odnalazły ją koty Lasu i wychowały według swoich zwyczajów. Nauczyły ją także porozumiewania się ze zwierzętami i traktowały pod każdym względem jak swoją. Choć znajdują się czasem tacy, co uważają ją za przybłędę, na ogół polubowny charakter Armii sprawia, że nie robią jej żadnych kłopotów. Chyba że w żartach. Doprawdy, tacy pogodni pacyfiści kiepsko nadają się na wojnę. A jednak mają niezłe wsparcie ze strony innych gatunków zwierząt oraz doskonale im idzie na łowach. To dary, za które Mrina jest wdzięczna stadu, które ją przygarnęło i wychowało.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Zielone oczy. Na szyi rzemyk z zawieszonym kocim kłem. Nieco nadszarpnięte jedno ucho, pamiątka po dawnej bójce.

WYBRANA ARMIA: Armia Lasu
INNE: Uwielbia owoce. Darzy szacunkiem Armię Lodu ze względu na ich misję i zacięcie w walce ze złem. Ma ciche marzenie zaprzyjaźnić się z Feniksem.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#14 2018-09-29 10:57:50

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Ivrissa
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 10-16 & 24-30
WIEK: Ponad 3
RODZINA: wymarła

CHARAKTER: Mimo że już jest dorosła, czasem zachowuje się jeszcze jak kociak. Jej osobowość można porównać do anielskiego stworzenia, bo jest spokojna, łagodna i delikatna. Z pewnością w tej niewinności pomaga jej fakt, że jest dość drobna jak na jaguara. Potrafi doskonale czarować, używając swojego uroku osobistego i nie rzadko wyglądu. Mimo tego wszystkiego jest dość stabilna emocjonalnie i twardo stąpa po świecie, uważając że nie ma czystego zła na świecie. Przywiązana do stada, rodziny i przyjaciół. Wierzy że postawiona pod murem broniłaby siebie i ich za wszelką cenę. Czasem nieco na wyrost ufa nowo poznanym, jednak nie należy do łatwowiernych kotów którymi można sterować na prawo i lewo. Ma swoje zdanie i potrafi się wypowiedzieć konkretnie na wszystkie tematy.
HISTORIA: Może kiedyś.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
- Soczysto zielone ślepia.
- Wyjątkowo delikatna i drobna z budowy.

WYBRANA ARMIA: Armia Lasu


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#15 2018-09-29 10:58:04

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Pokrzyk
PŁEĆ: samiec
WIEK: cztery lata
RODZINA: Ojciec, matka, wujkowie, ciotki, kuzyni, liczne rodzeństwo obojga płci...

CHARAKTER: Jest jak podmuch wiatru - lekki, wolny i omijający wszelkie przeszkody. Kocha gry, zabawy i kocha przygody, dokładnie tak jak kociak, którym niegdyś był. Przez całe życie unikał trudów, uciekał przed problemami i korzystał z każdej przyjemności, szczególnie z jedzenia. Nieskory do walki i kłótni, zastraszającym lub wściekłym schodzi z drogi. Niepomny i swawolny, często ignoruje swoje obowiązki i wykorzystuje swój czas na podróże, sztukę i liczne rendez-vous.
W swojej lekkomyślności i hedonizmie, jest nieprzeciętnie skłonny do uzależnień, szczególnie w czasie smutku. W obliczu niegasnących wyrzutów sumienia i skrywanej złości na samego siebie, wyrobił sobie obsesję trującymi roślinami. Spożywanie psychoaktywnej flory to jego nowy sposób na ucieczkę przed troskami.
HISTORIA: Nie dzisiaj.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:

  • Jest lwem berberyjskim, dlatego wyróżnia się absurdalnie bujną i długą grzywą, zarastającą całą jego szyję, pierś, barki i większą część klatki piersiowej.

  • Już jako młodzik przerósł syberyjskie tygrysy, ostatecznie osiągając ponad trzy metry długości i niemal trzecią tony wagi.

  • Przez niemal całe swoje życie był tłustym kotem, teraz tyje tylko bardziej. Łatwo rozpoznać go po ciężkim kroku i falujących, tęgich bokach.

  • Na lewej stronie jego pyska i policzku rozciągają się głębokie szramy po ranach zadanych kocimi pazurami.

  • Wnętrze jego paszczy i język zazwyczaj są ufarbowane na sino. Dziwne.

WYBRANA ARMIA: Armia Ognia
INNE:


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#16 2018-09-29 10:58:16

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Gemini
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 3-8, 19-25
WIEK: Dorosła
RODZINA: Posiada jedynie rodziców. Lub posiadała, opuściła ich jako dorosła, więc nie ma nawet pojęcia czy wciąż żyją.

CHARAKTER: Gemini najłatwiej można opisać jako kocię uwięzione w ciele dorosłej. Beztroska jednostka, która ma daleko gdzieś to co dzieje się wokół niej. Zachowuje się tak, jakby żyła w swoim własnym świecie przystosowanym tylko do niej. Nie przejmuje się niczym, żyje chwilą i nigdy nie myśli o konsekwencjach swoich czynów. Bardzo niestabilna, łatwo ją wyprowadzić z równowagi, mimo to nie zalicza się do tych niebezpiecznych. Bardziej posiada ona cięty język niż umiejętność łamania kości. Bardzo łatwo nią manipulować, jest łatwowierna i z wielką łatwością przywiązuje się do nowo poznanych, nieważne czy rozmawiali godzinami czy jedynie kilka minut. Uważa, że potrafi dogadać się z każdym niezależnie od charakteru, ale w praktyce różnie jej to wychodzi. Z łatwością ukazuje swoje uczucia i nie kryje się z nimi nawet, jeżeli nie pasują on do sytuacji w której się obecnie znajduje. Wie czego chce, bardzo rzadko się waha.

WYBRANA ARMIA: Armia Lasu


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#17 2018-09-29 10:58:42

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Zadra
PŁEĆ: kocur 
WIEK: rok
RODZINA: wat is das

CHARAKTER:
Zadra kojarzy się z czymś, co przeszkadza, nieznośnie przypomina cały czas o swojej obecności i nie jest łatwo się czegoś takiego pozbyć. Idealnie taki jest też i kocur, który nosi to imię. Jest osobą, która zadaje mnóstwo pytań i interesuje go świat, jednak bardzo mało o sobie mówi. Woli kolekcjonować informacje o innych osobnikach niż opowiadać własne historie, chociaż czasami może wtrącić do wypowiedzi jakiś element swojego życia. Czy aby na pewno swojego? Równie dobrze może opowiedzieć o kimś tak, jakby to była jego opowieść, a ten ktoś nie zauważy różnicy. Jest dosyć poważny jak na nastolatka, można z nim toczyć dyskusje, które są już na pewnym poziomie, w przeciwieństwie do innych osobników w podobnym do jego wieku. Młody karakal nie wstydzi rozmawiać, bardzo często sam rozpoczyna rozmowe. Jednocześnie cechuje go wyjątkowa oszczędność cennej energii, czego nauczyło go samotne życie poza kraina, w której panują armię.
HISTORIA:
Kiedyś pewno będzie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:

WYBRANA ARMIA: mroku
INNE:

Wiadomość dodana po 23 s:
Wiadomość dodana po 11 s:
[align=center]IMIĘ:
Ri`vaalear.
PŁEĆ:
Samica.
TERMIN RUI:
2-8, 23-29
WIEK:
3 lata.
RODZINA:
Gdy tylko osiągnęła dojrzałość płciową postanowiła założyć swoją własną. Pech chciał, że nijak nie nadawała się na matkę. Partner, którego wybrała odciął jej drogę powrotną do starego stada, więc porzuciła wszelkie nadzieje na normalną, zdrową rodzinę i ruszyła w podróż.

CHARAKTER:
Ciężkie doświadczenia związane z rodziną jak i partnerem sprawiły, że w samicy coś pękło. Szukając miłości zaczęła prowadzić bardzo rozwiązły tryb życia, co poskutkowało sporym uszczerbkiem psychicznym. Ri bardzo łatwo popada w zauroczenia nie bacząc na konsekwencje. Prawdę mówiąc po prostu szuka drugiej osoby, która w jakiś sposób zapewni jej choć odrobinę ciepła. Nie interesuje ją gatunek czy płeć interesuje ją iskierka uczucia, która jak nikotyna pozwoli na chwilę uspokoić skołatane nerwy.
Jej "kokieteryjność" to niejedyna irytująca cecha w jej pogmatywanym charakterze. Kocica jest też bardzo niestabilna emocjonalnie i spędzanie czasu z nią wymaga wielkiej cierpliwości. Chwila płaczu, chwila śmiechu, po czym brutalny strzał w pysk i dzika ucieczka.
Mimo wszystko nie należy jej lekceważyć, bywa bardzo oddana i waleczna, choć czasem ciężko zachować jej powagę, czy po prostu język za zębami to za swoim przyjacielem pójdzie wiernie w ogień.
HISTORIA:
Ri`vaa niechętnie wraca do tego co było. Surowi, pozbawieni uczuć rodzice. Partner dla którego była tylko przepustką do władzy. Długie wędrówki podczas, których oddawała się komu popadnie. Co tu więcej mówić?
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Wysoka tolerancja na ból.

WYBRANA ARMIA:
Las.
INNE:
Kocica urodziła trójkę młodych, po odchowaniu ich z niewiadomych przyczyn pozbawiła ich życia. Jej psychika wyparła to wydarzenie z pamięci.[/align]


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#18 2018-09-29 10:59:26

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ:
   Sheerkhan.

PŁEĆ:
   Samcze okowy otuliły potrzaskiem tą niepokorną pustkę.

WIEK:
   Będąc dorosłym, doświadczył już wiele, aby móc określić siebie rangą dojrzałego.

RODZINA:
   Ostała się tylko jego siostra.

CHARAKTER:
   Sheerkhan to niepokorny duch, który bez skrupułów dąży do obranego wcześniej celu. Mało co obchodzą go odczucia innych, raczej stara się, aby to jemu było najwygodniej. Kiedy ktoś próbuje wejść mu w paradę, prędzej zareaguje siłą niźli słowem - uważa, że to najlepsza metoda rozwiązywania problemów. To indywidualista, którego ciężko do czegoś przekonać. Raczej nie nagli się do zawiązywania nowych znajomości, chyba że te mogłyby przynieść mu w przyszłości większe profity. Przestał kochać, odkąd przegrał w walce o miłość. Według niego ta część bytu została mu odebrana i już nigdy więcej nie doświadczy tego uczucia, chociaż nie wiadomo, czy to wynik jego przekonania czy raczej jego próbie przekonania siebie samego do tego stwierdzenia.

HISTORIA:
   Bydzie.

ZNAKI SZCZEGÓLNE:

   x nie ma lewego oka, jego miejsce usiane jest od wszelakich blizn, które z jednej strony szpecą, z drugiej dodają mu charakteru, prawe zaś jest karmazynowe

WYBRANA ARMIA:

   Jedynie co przyciąga go do tego świata to mrok nocy.

INNE:

   x oko stracił podczas poważnego starcia z kilkoma oponentami
   x zakochał się raz, po czym jego ukochana zginęła przez jego jedną niepoprawną decyzję


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#19 2018-09-29 10:59:57

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Choć dla niejednych brzmi jak zdrobnienie, jest to pełna wersja jej imienia. Mianowicie Deli.
PŁEĆ: Samica.
TERMIN RUI: Nie istnieje żaden termin, ponieważ samica nie może posiadać potomstwa.
WIEK: W przybliżeniu coś około 5-6 lat.
RODZINA: Teoretycznie pewnie gdzieś sobie żyją, ale gdzie i z kim... tego już nie wie.

CHARAKTER: Deli jest... a raczej bywa momentami bardzo skryta, jakby chciała zamknąć w sobie całe zło, które jest na tej ziemi. Generalnie uwielbia spontaniczność, która często widnieje w jej życiu. Jednego dnia jest tu, a następnego tam. Kocha poskramiać przygody oraz... niechcianych innych kotowatych. Podobno ma serce wojownika, podobno. Opiekuńczość to u niej zatracona wartość, której nauczyła się, a raczej wyniosła to z domu rodzinnego. Nie potrafi okazywać uczuć, jest to dla niej krępujące i przyprawia jej to ogrom stresu. Puma jest bowiem jak duch, który pojawia się i znika...
HISTORIA: Oschła i kłująca w oczy.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Na prawym oku widnieje dosyć spora blizna, po kilku ostrych jak brzytwa pazurach. O centymetr o to, aby była ślepawa.

WYBRANA ARMIA: Wstępnie Armia Mroku.
INNE: Może kochać i samca, i samice...


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#20 2018-09-29 11:00:10

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Terava
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 3-9, 18-24
WIEK: Dorosła
RODZINA: Nikt ważny na tyle, aby ich imiona zapamiętać. Jedynie przyszywany, martwy tato.

CHARAKTER: Jest ona miłą dla swoich, ale przeciwnie dla wrogich. Ma cięty język i zawsze w każdym momencie może wyskoczyć z jakąś odzywką. Choć jest już dorosła. Jednak jako małe stworzenie była inna... Dopóki nie została porzucona przez rodzinę. Uznali ją jako zbyt miękką, aby przetrwać. Przez parę dni nie dostawała jedzenia, aż uciekła, czując iż musi. Była wtedy wesołą, pogodną kotką. Teraz nie zmieniło się bardzo dużo, ale dla przykładu: radość na jej białym pysku nie pokazuje się często.Ale czy nie zeszliśmy trochę w historię? Jest ona spokojna i zdwterminowana. Jest ona trochę strachliwa, czy to przez to, że przez te dwa dni była zupełnie sama?
HISTORIA: Już wiemy, jak się zaczęło z powyższego tekstu. Została porzucona przez rodzinę - a dokładniej została zostawiona bez jedzenia. Uciekła, po czym przez dwa dni błąkała się po ziemiach nie należących do nikogo. Chyba, nie pamięta już, czy przekroczyła granice. Miała parę dni. Po czym, wygłodzoną, bojącą się każdego dzikiego kota znalazł samiec, który przygarnął ją do Stada Lasu. Tam się wychowała, nie wiedząc, że ten, który ją znalazł nie jest jej ojcem. Tak szła i rosła w niewiedzy. Ale dowiedziała się, podsłuchując jedną z rozmów. Jej źrenicy się zmniejszyły, a ona pobiegła gdzieś daleko przez siebie. Gdy przemyślała sobie spokojnie wszystko to wróciła. Ale wtedy już ten, który dał jej dom umarł. Na jakąś niezidentyfikiwaną chorobę. I teraz jest tutaj.
ZNAKI SZCZEGÓLNE
- Zamiast lewego ucha ma tylko parę strzępków. A to przez ojca, który wściekł się na nią, gdy podkradła się do stosiku zwierząt i łapczywie zjadła jedną trzecią.
WYBRANA ARMIA: Lasu


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#21 2018-09-29 11:00:24

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Scáthach.
PŁEĆ: Samica.
TERMIN RUI: 6-12 & 20-26
WIEK: Dorosła.
RODZINA: Martwa.

WYGLĄD: Niesamowicie przejrzysta, gładka jak pergamin skóra. Zdawać by się mogło, iż sierść nie posiada barwnika, mimo to mieni się w słońcu, jak gdyby każde pasmo owleczone było cząsteczkami zmiażdżonego diamentu. Końcówki długich łap zdobią srebrzyste, okazałe pazury, zaś duże ślepia o małych źrenicach w świetlne rozpadają się w ostrzach intensywnej czerwieni i ciemniejszego oranżu. Można patrzeć w nie godzinami i nie widzieć nic, poza własnym obrazem odbitym tysiące razy. Jest w nich coś nierealnego, co w połączeniu z chudą, acz umięśnioną sylwetką czyni z samicy istotę równie piękną, jak i niepokojącą.
CHARAKTER:  Dusza podziurawiona słowami, popalona przez nielojalność, porozrywana tyranią, zmiażdżona piętnem czasu.
Z pozoru sprawia wrażenie spokojnej, opanowanej, lekceważącej wszystko i wszystkich. Spokój ten nie wynika jednak z charakteru, a został doskonale wypracowany i jest świetnie wykorzystywany. Niemniej instynkty wojownika nie zdążyły jeszcze wygasnąć, a dawny mrok wciąż spoczywa gdzieś w głębi jestestwa Scáthach, przez co wciąż jest zdolna do gwałtownych wybuchów. Zdarzają się jednak niezwykle rzadko, samica zwykła bowiem kierować się rozumem, nie emocjami.
Mimo tego za sprawą tlącego się we wnętrzu S. pierwiastka szaleństwa, niekiedy budzi się w niej ryzykantka, której nic nie jest w stanie zagrozić. Pomaga jej to w pielęgnowaniu zemsty na tych, którzy niegdyś odebrali jej wszystko, co na swój chory i nietuzinkowy sposób kochała. Nie boi się swej zguby. Nauczono ją, że strach przyciąga jedynie śmierć przypadkową, niezdecydowaną, taką, która sama nie wie, kogo zabrać. Obsesja na tym punkcie sprawia, iż niekiedy z utęsknieniem wyczekuje własnego końca, nie chce jednak pozwolić na to, by śmierć dopadła ją w 'łożu'. Byłaby zdolna sama wywołać wojnę, gdyby tylko czuła, ze zbliża się kres jej dni, ten jednak nie nadejdzie zbyt szybko, gdyż ból, tęsknota i gniew, powszechnie uważane za słabości, czynią Scáthach silniejszą, każdego dnia napędzając ją do działania.
Trzeba również zaznaczyć, iż samica nigdy się nie uzewnętrznia, a jeśli już, to z wielkim trudem i tylko w gronie najbliższych, których ściśle selekcjonuje, co nie jest zbyt trudne, zważywszy na specyficzny, może nawet nieco ekscentryczny charakter, który odrzuca większość już na starcie. Jej nieprzyjemne usposobienie nie wynika oczywiście z nieznajomości zasad etykiety, a z faktu, iż od zawsze traktowała je wybiórczo.
HISTORIA: Długa i krwawa.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Runy wycięte na nadgarstkach, krwiste ślepia, niemalże przeźroczysta skóra, anemiczna sylwetka.
WYBRANA ARMIA: Mroku.
INNE:
— Ciało Scáthach usiane jest licznymi bliznami, z których najbardziej widoczne przebiegają wzdłuż żeber
— Na nadgarstkach samicy sztyletem wyryto runy, które, zabliźniając się, przyjęły postać srebrzystych znamion
Jedna z nich - Thurisaz - jest runą boga Thora i oznacza, między innymi, 'kolec na gałęzi'. Kolec lub wrzeciono były niegdyś używane do sprowadzenia snu na inne istoty, stąd też za sprawą owej runy S. była niegdyś w stanie wywołać u swego przeciwnika uciążliwą senność i zawroty głowy, które utrudniały racjonalne.
Druga runa zaś zwie się Ansuz i jest znakiem Odyna, który obdarza noszącego ją natchnioną mową; a więc niesie S. natchnienie w mowie i wspomaga wszelkie inne formy wyrażania się. Dzięki owej runie samica jest znakomitym mówcą, aczkolwiek nie wymusza ona posłuszeństwa, po prostu wspiera ją w jej wypowiedziach.
Moc rum sprawia, iż w ciele Scáthach znajdują się ogromne pokłady mocy, które czynią z niej postać nieco niezrównoważoną. Sieją zamęt w jej umyśle, często wywołując silne bóle głowy.
— zabiła własną ciotkę, a także mocno okaleczyła brata


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#22 2018-09-29 11:01:06

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Vimmie
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 10-16 & 24-30
WIEK: Ponad 5
RODZINA: wymarła |*|

CHARAKTER: Jaka jest? Trudno opisać ją dokładnie. Z jednej strony jest wierna i oddana, jednak z drugiej strony nieco sukowata. Jest twarda, nieustępliwa i przy tym diabelsko sprytna. Lubi stawiać na swoim i zaciekle broni własnego zdania, co wcale nie oznacza że nie może go zmienić. Jest urodzonym strategiem, przemyśli wszystko nim coś zrobi. Doskonale przy tym walczy i nie waha się zatopić zębów w czyimś ciele. Mimo drobnej budowy zdaje sobie sprawę z swojej siły i nie waha się jej użyć, kiedy zajdzie taka potrzeba. Z racji tego że jej matka była wysoko postawionymi kotem, wychowała ją na samicę dążącą na szczyt. Stąd bywa dość często wybuchowa, ale to też jest i tak i nie tak do końca. Próbuje nad tym zapanować, jednak wcale nie jest to takie łatwe.
HISTORIA: Tak po krótce? Urodziła się w krainie, wychowana przez matkę i stado. Szybko dorosła i w między czasie poznała pewnego kota, wydawało się że miłość idealne. Jednak nic nie trwa wiecznie i tak też było z nimi. Kotka odeszła z krainy wraz z nowo poznanymi przyjaciółmi i żyła daleko od tej krainy. Coś się tam wydarzyło i spowodowało że samica postanowiła wrócić w rodzinne strony.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Kilka mniejszych blizn na karku i zadzie - ledwo widocznych. Jedna większa wzdłuż brzucha. Czarna ślepia.

WYBRANA ARMIA: Armia Mroku


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#23 2018-09-29 11:01:33

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Amon
PŁEĆ: Samiec
WIEK: Dorosły
RODZINA: Nie ma. To sierota, a o dalszej rodzinie nie ma pojęcia.

CHARAKTER: Amon to typ pyszny i arogancki, ale gdyby można było go nazwać jakimś grzechem to byłaby chciwość. Trudno powiedzieć coś o Amonie z czasów dzieciństwa. Poza tym, że był piekielnie inteligentnym kociakiem, to życie miał jak każde inne. Rodzina zmarła kiedy był już u schyłku dorosłości, ale nie można powiedzieć by Amon jakoś się tym przejął. Bardziej nasuwa się myśl, co go podkusiło ku temu, by się ich pozbyć, jakkolwiek na to nie patrzeć. Amon jest wyrachowanym ocelotem. Z racji tego, że nie ma co się równać z tygrysami i czy lampartami, polega tylko i wyłącznie na swojej sile perswazji. Jego specjalnością jest zawieranie umów, które z początku wydają się korzystne dla drugiej strony, jednak z czasem okazuje się, że Amon wychodzi na tym znacznie lepiej.
Dlaczego jest uosobieniem chciwości? Ponieważ pożąda wszystkiego - władzy, samic, bogactwa. Nie ma mowy by przepuścił jakąkolwiek okazję do wzbogacenia się. Nie brzydzi się przemocą, ale zdecydowanie woli ją w cudzym wykonaniu niż własnym. Oprócz tego, Amon szczyci się, przynajmniej póki co, tytułem mistrza zagadek. Pomijając już fakt, że kiedy rozmawia, najczęściej posługuje się zawiłymi alegoriami, to najczęściej, kiedy komuś coś oferuje, przekształca słowa w taki sposób, by jeszcze bardziej zachęcić do zmiany zdania.
Uważa się, że Amon zawarł pewną umowę ze złem najczystszym, znalezionym podczas licznych podróży, kosztującą nie tyle co jego życie, co innych, w zamian za skarby duszy i ciała o jakich nie myślał. Czy to prawda czy nie, zdawałoby się, że Amon konsekwentnie dąży do spłaty swojego długu.
Oprócz tego, Amon posiada parę własnych dziwactw, którym się oddaje, kiedy jest w stanie.

ZNAKI SZCZEGÓLNE: Amon ma na prawej łapie, w okolicach nadgarstka, wypaloną obrączkę, niezbyt szeroką. Blizna po niej może sugerować, że legenda o nim jest prawdziwa, lub też, po prostu stała się źródłem plotek.

WYBRANA ARMIA: Mrok.


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#24 2018-09-29 11:02:01

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Mane
PŁEĆ: samiec
WIEK: 5
RODZINA: Nieznana, a przynajmniej Mane się do nikogo nie przyznaje

CHARAKTER:
Na pierwszy rzut oka może wydawać się członkom własnego stada miłym, uprzejmym i pomocnym lwem... ale to tylko maska, za którą stara się ukryć swoje prawdziwe oblicze, rola którą przed innymi odgrywa. Mane tak naprawdę jest wrednym, złośliwym, dwulicowym samcem, który jednak w stosunku do swojej grupy sprawia wrażenie służalczo nastawionego, uniżonego. Tak naprawdę jest bardzo interesowny: nie zrobi nic dla kogoś innego, chyba że sam na tym zyska. Z drugiej strony potrafi schlebiać lwom, prawić im komplementy i być dla nich miłym, jeśli tylko ma szanse coś z tego mieć. Obłudny, zakłamany, skrajnie egoistyczny, nastawiony do życia hedonistycznie. Nie jest lojalny - zależy mu tylko na sobie ale jednocześnie stara się sprawiać wrażenie lojalnego. Marzy o władzy: i nad pojedynczymi lwami jak i nad całym stadem.

HISTORIA:
Mane pochodzi spoza krainy, ale nie wiadomo, co się z nim wcześniej działo. Zapytany o to zbywa rozmówce i szybko zmienia temat. Czyżby nie chciał przyznać, że inne lwy poznały się na nim i same wyrzuciły go ze stada i krainy? Nikt raczej nie mógłby tak pomyśleć, w końcu jest zawsze miły, przyjazny i uprzejmy. Przynajmniej dla członków Armii Ognia, do którego dołączył, niejako się z nimi identyfikując. Przede wszystkim ideologicznie. Długo darzony nieufnością jako ten, spoza krainy, aż w końcu zaakceptowany,

ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Przeciętnej wielkości samiec, w miarę silny ale nieprzesadnie umięśniony. W trakcie walki woli raczej korzystać ze swojej zwinności i inteligencji niż z ogromnej siły. Proporcjonalnie zbudowany. Gęsta, bujna i długa grzywa.

WYBRANA ARMIA: Armia Ognia

Słabe strony:
- dumny, pyszny, arogancki, egoistyczny
- łatwo traci panowanie nad sobą
- agresywny, brutalny, wredny, złośliwy
- zadawanie innym cierpień sprawia mu przyjemność
- żądza władzy

Mocne strony:
- umiejętność walki
- brak apatii
- inteligencja
- ukrywanie przed innymi swoich myśli, umiejętne podlizywanie się

Ciekawostki:
- Marzy o władzy
- Zadawanie cierpień sprawia mu przyjemność
- Nie przepuści żadnej lwicy, nie przejmując się jej zdaniem, jeśli tylko jest w stanie i nie poniesie za to konsekwencji
- W przypadku braku samic, może zerknąć łaskawym okiem również na samców


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

#25 2018-09-29 11:02:14

Mrina
Administrator
Dołączył: 2018-09-23
Liczba postów: 245
Wiek: dorosła
Płeć : samica
Stan fizyczny: 100/100
Diamenty: 10
Ekwipunek: MC, FT, 24H immun.
Sprawność fizyczna: 10
Doświadczenie: 33
WindowsFirefox 62.0

Odp: Karty 70+

IMIĘ: Inyene
PŁEĆ: Samica
TERMIN RUI: 1 - 6, 14 - 20
WIEK: Dorosła
RODZINA: Nie posiada członka rodziny, z którym obecnie utrzymywałaby jakiś kontakt. Co nie znaczy, że wzięła się z powietrza.

CHARAKTER: Inyene trudno zaszufladkować w jakimś konkretnym miejscu, bo ona zachowuje się na tyle nieprzewidywalnie, że byłoby ciężko jednoznacznie określić - czy jest bardziej czarna czy biała? Z jednej strony Inyene jest uosobieniem osoby uduchowionej i dobrotliwej. Jeśli widzi kogoś w potrzebie to mu pomaga, niezależnie od tego, czy potem ta osoba mogłaby być wdzięczna czy nie. Potrafi spędzać całe dnie w samotności, rozmyślając nad tym, jakie życie powinna wieść by było one coraz lepsze i co powinna zrobić by świat uczynić lepszym. Bywa też tak, że jedyne co robi to poluje. W każdym razie miewa takie okresy w życiu, kiedy odcina się od towarzystwa - najczęściej jest tak w okresie rui. Dobrze wie, że jej własne instynkty potrafiłyby zaćmić jej doskonały umysł, więc lepiej ograniczyć kontakt.
I właśnie, tutaj pojawia się jeden z problemów Inyene - jest perfekcjonistką, przynajmniej w tych rzeczach, które ona sama sobie ubzdurała za istotne. Jeśli w czymś nie potrafi być dobra, to tego nie robi i choćby się świat walił, to nie przyzna się do własnych ubytków. Z przykładowych rzeczy, które uznaje za warte pracy nad tym należą: uroda, wiedza, postawa, rozmowa i etykieta. Jeśli ktoś w jednej z tych rzeczy ma wyraźne braki, jest od razu skreślany na liście potencjalnych rozmówców, a Inyene od razu zrywa z taką osobą kontakt.
Z uczuciami jest podobnie - z jednej strony potrafi być wylewna, współczująca, kochająca, cierpliwa i tym podobne. Z drugiej strony jest złośliwa, uszczypliwa, czasem popada w różnego rodzaju paranoje, a najgorzej jest kiedy natrafi na jeden ze swoich lęków - wtedy w ogóle nie przypomina dorosłej samicy, raczej rozwydrzoną nastolatkę. Z początku, kiedy ktoś poznaje Inyene, może się wydawać zimną i nieprzyjazną osobą, najchętniej życzącą innym śmierci, ale nie zawsze tak jest. Z biegiem rozmowy, jeśli wszystko idzie po jej myśli, przestawia się na tryb "zróbmy coś szalonego" albo "hej, jesteś super, tak trzymaj". Inyene jest również stosunkowo łatwo wkurzyć. Szczególnie, kiedy ktoś wytyka palcami jej błędy, do których ona sama się przyznać nie może. Czy jest dumna? Bardzo. Czasem również przemawia przez nią pycha, ignorancja, albo hipokryzja. W różnych proporcjach. Przykładowo, brzydzi się przemocą, ale za to walnąć kogoś po łbie już jej nie przeszkadza.

ZNAKI SZCZEGÓLNE: Kiedy się zaczyna czegoś obawiać, to traci w pewnym stopniu czucie w tylnej, prawej łapie.

WYBRANA ARMIA: Las


Prosiłabym potencjalnych piszących ze mną, by nigdy nie porywali mojej postaci. Ja wiem, że to jest dla niektórych fajne i w ogóle, ale dla mnie 2 godziny na reakcję to za mało, gdzie ja mam tempo odpisywania raz na dwa dni i nie zaglądam co godzinę na forum, bo mam jeszcze inne uciechy ciała i duszy :v Także jeśli już musisz mnie porwać i nie chcesz uszanować mojej prośby, to chociaż daj czas na reakcję. Zapewniam, że oboje będziemy szczęśliwi, a Ciebie te parę godzin nie zbawi. Dziękuję c:


You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree

Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 2
[Bot] ClaudeBot (2)

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
grymuardark - pdmustrp - madtripleriders - dreamrpg - skyforangels