PBF Dzikie Koty
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Koty w Valorze potrafią posługiwać się magią.
Po wzięciu udziału w ceremonii przejścia, kot zyskuje moc panowania nad ogniem, wodą i powietrzem, mrokiem lub naturą, w zależności od swej przynależności. Konkretne umiejętności zostały wylistowane w tematach poświęconych opisom grup - ten temat służy zaś jasnemu określeniu możliwości kota.
Magia działa wszędzie z takim samym skutkiem. Może być wykorzystana w jakimkolwiek celu - podczas walki, porwania, innych przygód. Czar, jaki może stworzyć kot, dotyczy bezpośrednio żywiołu, jakim się posługuje. To znaczy, że koty nie są w stanie wyczarować przedmiotów lub stosować zaklęć niczym uczniowie z Hogwartu.
_____________________________________
Zachęcamy do kreatywnego podejścia.
~ Kot władający ogniem może podnieść temperaturę swojego ciała do tak wysokich wyników, że podczas dotyku będzie on parzyć innego kota. Może zionąć ogniem, spluwać iskrami, podpalić najbliższe otoczenie lub wykąpać się w jeziorze lawy, ze względu na swoją odporność.
~ Kot z Armii Lodu jest zdolny do rozpędzenia istniejącego już wiatru, odepchnięcia od siebie innej istoty samym oddechem. Może doprowadzić do zamarznięcia wody lub przemienić istniejącą już wodę w parę.
~ Kot z Armii Mroku może dowolnie stapiać się z nocą, "zgasić słońce", odebrać wizję przeciwnikowi.
~ Leśne koty kontrolują roślinność i zwierzynę. Poddane są im liany, drzewa, mrowiska i zastępy ptaków.
Im ciekawsze zagrywki wymyśli gracz - tym lepiej. Ograniczony jest tylko kilkoma zasadami, których przestrzeganie jest wymagane.
~ bez zgody użytkownika magia nie może stałe uszkodzić drugiego kota bądź odebrać mu życia
~ korzystanie z magii jest męczące tak samo jak fizyczny wysiłek
____________________________________
Doświadczenie odzwierciedla możliwości.
"Świeżak" nie będzie w stanie posługiwać się magią tak samo dobrze jak kot, który włada nią od dłuższego czasu. Nie istnieją żadne techniczne ograniczenia, nic nie wskazuje jak wielkiego bałwana można ulepić jednym machnięciem łapy. Opanowanie magii zajmuje trochę czasu i prosimy spokojnie przeprowadzić swą postać przez ten proces. Zaznaczamy również, że władanie magią nie czyni nikogo niepokonanym. Każdy kot, nawet najbardziej ambitny piroman, ma swoje słabości. Niektóre pojedynki są proste, zaś inne - niemożliwe do wygrania.
by Diana
You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree
Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious
Offline
Strony: 1