PBF Dzikie Koty
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
PORWANIA
Porywanie zostało stworzone w taki sposób, by nie ograniczać jego uczestników milionem zasad i dać się ponieść wyobraźni. Choć najczęściej zdarzają się jedynie potyczki i na tym się kończą, porwanie kota na tereny swojej armii i zamknięcie go w lochach jest jak najbardziej możliwe.
Wszystkie zagrywki typu "zrobię tak, bo nie chcę aby moja postać była w lochach" będą karane - przykładowo, przymusowym pobytem w lochach.
Aby porwać kota, należy stoczyć z nim walkę. Im silniejsi jesteśmy, tym większą szansę mamy na pokonanie i ogłuszenie przeciwnika. Jeśli ten nie ma już sił dalej się opierać, możemy przenieść go do lochów swej grupy, w których będzie przetrzymywany jako zakładnik.
» Pobyt w lochach jest nieograniczony. Oprawca ZOBOWIĄZUJE się jednak do pojawiania się w lochach każdego z tych dni. Jeden dzień nieobecności pozwala porwanemu na ucieczkę z klatki.
» Kota, który wejdzie do lochów wrogiej armii, można z zaskoczenia ogłuszyć i w jednym poście umieścić w klatce.
» Samice w ciąży, kocięta oraz stare osobniki można porywać tylko za zgodą użytkownika.
» Nie można torturować samic w ciąży.
POBYT W LOCHACH
Może zdarzyć się tak, że nasza postać w lochach zostanie poddana torturom w celu zdobycia cennych informacji lub ze względu na "widzimisię" oprawcy.
Koty nie korzystają z żadnych narzędzi, nie potrafią zawiązać liny, trzymać noża, etc.
Ewentualne tortury odbywają się przy pomocy magii, którą włada oprawca. Użytkownik może w pełni rozwinąć swą kreatywność podczas korzystania z magii, używając jej do unieruchomienia lub zranienia przeciwnika. Naturalnie, do dyspozycji kot ma również kły i pazury.
Więźniowie są zamknięci w klatkach, które nie mają drzwi, lecz magiczną osłonę, blokującą ich przed wyjściem na wolność. Klatkę może "otworzyć" tylko oprawca lub inny członek jego grupy.
WALKI
Walki przeprowadzane są na forum bez ingerencji MG. Każdą akcję postaci rozsądzają ich użytkownicy, którzy na tę chwilę przejmują w części obowiązki Mistrza Gry. Mogą zadecydować czy cios przeciwnika trafił celu, niemniej jednak, jeżeli stwierdzą, że ich postaci uda się go odparować, muszą opisać to w rozsądny sposób. Przykładowo: zablokowany przez drugiego walczącego kot nie będzie w stanie nagle magicznie się wykręcić, stanąć za przeciwnikiem i jednym uderzeniem powalić go na ziemię.
1. Walka powinna być prowadzona z logiką, bez robienia ze swojej postaci herosa zdolnego powalić samodzielnie trójkę przeciwników.
2. Walczący sami ustanawiają granicę walki.
3. Postać z większą ilością punktów siły przeprowadza silniejsze ataki oraz jest w stanie skuteczniej odpierać ciosy przeciwnika - jest po prostu bardziej doświadczona w walce.
4. O skończonym pojedynku zawiadamia się aktywnego MG, który rozsądza ilość utraconych HP przez walczących na podstawie punktów siły oraz rozsądku, z jakim prowadzona była walka, jak i odniesionych obrażeń. W każdym podsumowującym poście MG ma obowiązek napisania za co i dlaczego odejmuje określoną ilość HP.
OKALECZENIA
Na forum dozwolone jest łamanie łap oraz zadawanie innych poważniejszych obrażeń, bez zgody użytkownika nie można jednak jego postaci zabić*, oślepić, pozbawić zębów, języka, czy też usunąć jej żadnych kończyn.
*jeżeli postać jest wyjątkowo nieostrożna, rzuca się do walki z 20 HP czy też sama wchodzi do sali tortur, kompletnie ignorując czyhające na nią zagrożenie, administracja może udzielić zgody na jej zabicie.
WSZYSTKIE POWYŻSZE ZASADY MOŻNA OBEJŚĆ, JEŻELI JEST NA TO ZGODA UŻYTKOWNIKÓW, KTÓRYCH POSTACI BĘDZIE DANY PUNKT DOTYCZYŁ!
by Diana
You see? There are thousands of leaves
all sprung from the same tree
Mrina * Gawra * Cimirie * Nix * Flamethrower * Devious
Offline
Strony: 1